OMA TILINI KIRJAUDUOSTOSKORIKASSALLEREKISTERÖIDYKERRO KAVERILLETIETOA VERKKOKAUPASTAPOLTTO OHJEETASIAKASPALVELU
Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana Desico Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että Desico Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Desico Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Desico Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.



2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 10.00 -16.00 Puh.+358(0)19 237 070.  Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Desico Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Desico Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.



3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät ALV:n 24%. Voimassa oleva hinta on  näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).



4. Toimitus

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta -viiteen (2-5) arkipäivää. Jos Tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Desico Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Desico Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).  Kaikki Desico Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Desico Oy:n kanssa.



5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Ennakkomaksu luottokorteilla: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
b) Ennakkomaksu (tilisiirrolla): Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen.
Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.
Tilattaessa ennakkomaksulla tilaus on voimassa kaksi viikkoa (14vrk), mikäli maksu ei ole kirjautunut tililillemme kyseisenä aikana katsomme tilauksenne peruutetuksi.
 c) Lasku: Voimme laskuttaa kaupunkia/ kuntaa ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Desico Oy:n kanssa erikseen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.



6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@desico.fi tai puhelimitse +358 (0)19 237 070 ENNEN tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Desico Oy Navettatie 4 10470 Fiskars



7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.



8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Desico Oy:lle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@desico.fi,  postitse osoitteeseen: Desico Oy Navettatie 4 10470 Fiskars tai puhelimitse +358 (0)19 237 070. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Desico Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Desico Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

Kuluttajan tulee huomioida, että tuotteiden sävyt ovat kuvissa ohjeellisia ja pieniä sävyeroja esiintyy eri valmistuserien välillä.



9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. Desico Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Desico Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Desico Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.



10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

 

Jatka


Tietoa verkkokaupasta      Asiakaspalvelu
Evolution Solutions verkkokaupparatkaisut